,  

Syn Bachledy-Curuś nie będzie brał udziału w reklamach

Miał zostać twarzą odżywek dla dzieci.

Henryk Tadeusz Farrell, syn Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella ma zaledwie dwa lata a już dostał propozycję zostania twarzą odżywek dla dzieci.

(…)ofertę złożyli Alicji szefowie jednej z warszawskiej agencji reklamowej. Za kilka słodkich uśmiechów do telewizyjnej kamery synek naszej eksportowej gwiazdy miał obiecane 25 tysięcy złotych. – dowiedział się Fakt.

Niestety Alicja nie wyraziła zgody na wykorzystywanie wizerunku synka w celach reklamowych. Kto jak kto ale Alicja drobnych za reklamy kosztem syna nie potrzebuje. Chociaż wiele sławnych i sławniejszych gwiazd swoje dzieci przyzwyczajają do kamer od najmłodszych lat.

Alicja jednak jest innego zdania i chyba ma rację. W końcu czy czegoś mu brakuje?

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.