,  

SEAT i Shakira odnoszą wielki sukces w Europie

Piosenkarka od dłuższego czasu współpracuje z firmą samochodową, jakie z tego ma korzyści?

Wczoraj wieczorem, w Londynie Shakira zakończyła europejski etap swojego tournee. Niezwykle popularne tournee „The Sun Comes Out” rozpoczęło się 16 listopada w Lyonie. W ciągu 35 dni artystka pokonała 11 000 kilometrów i odwiedziła 10 krajów, dając koncerty w 21* miejscach dla łącznej liczby ponad 360 000 fanów.

SEAT i kolumbijska wokalistka miały Europę u swych stóp. Bilety wstępu na wszystkie koncerty we wszystkich miejscach zostały wykupione do ostatniej sztuki. Shakira rozpalała emocje tłumów na stadionach prezentując nowy album i śpiewając takie piosenki, jak „Loca”, „Sale el Sol” czy „Waka Waka”, a także inne hity, w tym „Te dejo Madrid” czy „La Tortura”. Nie zabrakło wreszcie osobistej aranżacji przeboju „Metalliki Nothing Else Matters”.

W Hiszpanii Shakira wystąpiła w Madrycie, Barcelonie i Bilbao dla ponad 50 000 fanów, którzy kołysząc się w rytm przebojów wspólnie z artystką śpiewali popularny na całym świecie utwór „Waka Waka”.

W ramach pakietu promocyjnego hiszpański producent samochodów przygotował kampanię „Good Stuff” z modelem SEAT Ibiza i Shakirą w rolach głównych. W trakcie kampanii SEAT rozdawał bilety na trzy hiszpańskie koncerty. SEAT organizował również specjalne promocje dla członków Club SEAT. Członkowie Club SEAT mogli liczyć na wygrane takie jak wstęp za kulisy, wspólne tańczenie „Waka Waka” na scenie z Shakirą, a także możliwość udziału w losowaniu samochodu SEAT w wersji Good Stuff do 27 grudnia.

Ponadto SEAT umożliwił bezpłatne pobranie utworu Good Stuff do 31 grudnia z serwisu facebook (http://www.facebook.com/SEATGoodStuff). Od dnia uruchomienia strony zarejestrowano dla niej 5000 aktywnych użytkowników, 2000 interakcji. Każdego dnia około 200 osób klika na profilu SEATGoodStuff przycisk „lubię to”.

Sportowy charakter, młodzieńczy wizerunek i atrakcyjne wzornictwo to wartości promowane przez SEAT-a i Shakirę w trakcie całego europejskiego tournee wokalistki, pełnego muzyki, świateł i tańca. Hiszpańska marka po raz kolejny umożliwiła fanom kontakt z najlepszą muzyką w wykonaniu jednej z najpopularniejszych piosenkarek świata.

Współpraca SEAT-a i Shakiry wiąże hiszpańską markę z jedną z najbardziej cenionych wokalistek na świecie. Sponsorując tournee w 60. rocznicę powstania firmy, SEAT ponownie postanowił wykorzystać muzykę jako sposób na dotarcie do docelowych odbiorców swoich produktów.

*Koncert we Frankfurcie został przełożony. Nowy termin zostanie wyznaczony wkrótce.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.