,  

Michaela zabił zastrzyk z Demerolu!

ImageWczorajszy The Sun doniósł- Demerol był przyczyną śmierci Michaela Jacksona. kto podał mu ten zastrzyk?


Demerol to silny przeciwbólowy lek, który według The Sun podał Michaelowi jego asystent! Asystent podając silny lek przeciwbólowy piosenkarzowi, nie wiedział, że kilka godzin wcześniej osobisty lekarz gwiazdy Conrad Murray, podał mu sporą dawkę środka anestezjologicznego, Propofolu.

Oba środki medyczne już wcześniej były wymieniane w raportach policyjnych. Od obu tych leków Michael był silnie uzależniony. Według ustaleń śledczych lekarz gwiazdora spał w pokoju obok, kiedy Michael  się obudził. Gdy Propofol przestał działać, Jackson wezwał swojego współpracownika, by ten dał mu zastrzyk Demerolu. To mieszanka leków doprowadziła do zawału serca, który spowodował śmierć Michaela.

Po przebudzeniu Murraya, Jackson już nie żył. Obaj próbowali reanimować Jacko, jednak się nie udało. Zarówno asystentowi jak i lekarzowi grozi więzienie.
 Nie wezwali karetki na czas, obaj podawali środki , które mogą być tylko podawane w warunkach szpitalnych.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.