Zjawiskowa Julka Bogdańska w świątecznym klipie „Hallelujah”(video)

5 grudnia 2011:  Julka Bogdańska, objawienie polskiej sceny muzycznej, wydała cover „Hallelujah” napisany przez Leonarda Cohena. Premierze singla towarzyszy też teledysk, promujący piosenkę w najważniejszych mediach muzycznych w kraju.

AKTUALIZACJA

 

Julka Bogdańska, 12-latka o potężnym głosie, pojawiła się na dwupłytowym albumie „Poland Why Not” z singlem „Hallelujah”. Jutro, 6 grudnia, swoją premierę będzie miał klip towarzyszący piosence. Powstał w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, a jego produkcją zajęli się Rob Hoffman i Brian Allan. Klip został wyreżyserowany przez Krzysztofa Jakubowskiego Piosenka to cover ballady Leonarda Cohena powstałej
w 1984 roku, którą do swojego repertuaru włączały na przestrzeni lat największe gwiazdy muzyczne, m.in. Rufus Wainwright, k.d.lang, a ostatnio Alexandra Burke, finalistka brytyjskiego talent show „X Factor”.

 

„To dla mnie ogromny zaszczyt i wyzwanie muzyczne, zmierzyć się z tak kultową piosenką. A sama produkcja klipu była wielką przygodą i lekcją, którą na długo zapamiętam. Mam nadzieję, że sobie dobrze poradziłam”, mówi Julka, nie kryjąc emocji i wzruszenia.

 

„Julka to wielki talent, jestem bardzo szczęśliwy, że dołączyła do naszego projektu „Poland… Why Not”. Nie raz jeszcze o niej usłyszymy, jestem o tym głęboko przekonany”, dodaje Brian Allan, pomysłodawca przedsięwzięcia i współwłaściciel wytwórni Rokket Music, w której nagrywa Bogdańska.

Singiel „Hallelujah” znajduje się na dwupłytowym albumie „Poland… Why Not”, a sam teledysk możemy oglądać już od jutra w internecie oraz w stacjach muzycznych.

Album “Poland… Why Not” to dwupłytowe wydanie (red and white edition), na którym znajdują się 24 utwory (plus dwa bonus tracki) w wykonaniu 14 artystów. Nad płytą pracowali światowej sławy producenci, tacy jak Jim Beanz (pracował dla takich artystów jak: Britney Spears, Shakira, Nelly Furtado, Katy Perry, Justin Timberlake, Miley Cyrus, Timbaland, Chris Cornell), czy Rob Hoffman (odpowiada za brzmienie legendarnego albumu Michaela Jacksona „HIStory”.; współpracował także z Philem Collinsem, Christiną Aguilerą, Joe Cockerem, czy Janet Jackson).


Płyta dostępna jest od 19 listopada w salonach EMPIK w całej Polsce.

Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, Radio ZET, AMS.

Sponsorem projektu jest ESOTIQ, producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet.

 

 

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 10.0/10 (6 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: +3 (from 3 votes)
Zjawiskowa Julka Bogdańska w świątecznym klipie „Hallelujah”(video), 10.0 out of 10 based on 6 ratings

You must be logged in to post a comment.