,  

WYJĄTKOWE BEFORE PARTY ZE SMIRNOFF BLACK

1 sierpnia 2012, w Warszawie na Stadionie Narodowym, odbyło się szalone Before Party, dla szczęśliwców, którym udało się zwyciężyć w konkursie organizowanym przez markę Smirnoff Black.

Zaraz po nim miało miejsce niezwykłe widowisko – koncert Madonny w ramach światowej trasy The MDNA Tour, której sponsorem jest Smirnoff Black. Tych, którym się poszczęściło, przed koncertem rozgrzewał jeden z najbardziej znanych DJ-ów – Paul Oakenfold. Wyjątkowa impreza odbyła się w Sky Boxie – najbardziej luksusowym miejscu na Stadionie Narodowym. Zwycięzcy konkursu bawili się razem z dziennikarzami i celebrytami, popijając drinki na bazie Smirnoff Black i podziwiając z tarasu spektakularne widowisko.

 

Wszyscy, którzy wygrali bilety mieli okazję bawić się na koncercie Madonny w Warszawie, który odbył się w ramach światowej trasy artystki „The MDNA Tour”. Zarówno znane na całym świecie dynamiczne hity Madonny, jak i marka Smirnoff Black, która jest sponsorem trasy koncertowej, kojarzą się z nocnym stylem życia, a dla wielu są jego niezbędnym elementem – i właśnie wokół nocnego życia koncentruje się współpraca artystki ze Smirnoff Black.

Na oficjalnym Before Party zorganizowanym przez Smirnoff Black, poza zwycięzcami konkursu, którzy zostali dowiezieni pod stadion luksusowymi samochodami, pojawili się również dziennikarze
i celebryci. W specjalnej strefie zlokalizowanej w najbardziej ekskluzywnym miejscu Stadionu Narodowego, czyli Sky Boxie, wybrani szczęśliwcy mogli w towarzystwie znanych osób wziąć udział
w tym niecodziennym widowisku.

„Jestem fanem Madonny od lat, wiec nie mogłem się doczekać kolejnego jej koncertu. Ten dzisiejszy warszawski to już mój piąty, na którym byłem. Ale pierwszy, na którym zorganizowano Before Party. To bardzo fajna inicjatywa Smirnoff Black, by rozkręcać zabawę przed koncertem. Było fantastycznie!” – powiedział Michał Piróg, który również bawił się na Before Party.

Na wszystkich, którzy brali udział w imprezie już od 19:00 czekało mnóstwo atrakcji – wśród nich specjalne drinki Nightlife_DNA na bazie Smirnoff Black, zainspirowane najnowszą, dwunastą płytą Madonny „MDNA”. Drink, którego mogli spróbować uczestnicy Before Party to unikalna kompozycja owocowych smaków, z których każdy ma inną symbolikę. Pierwszym z nich jest soczysta truskawka, która nadaje napojowi intensywną czerwień, jak kolory okładki nowego albumu Madonny. Składnikiem Nightlife_DNA jest również marakuja, która na świecie znana jest jako „owoc pasji”. Całość dopełnia super premium wódka Smirnoff Black, odrobina wody gazowanej oraz kilka kostek lodu.

Aby wygrać bilet na koncert Madonny oraz wyjątkowe Before Party należało zakupić zestaw Smirnoff Black Madonna Limited Edition. Każdy jego posiadacz otrzymał specjalny kod zapewniający wstęp na wirtualną platformę zawierającą nigdzie niedostępny materiał zdjęciowy i filmowy z nowej trasy koncertowej i jej kulis. 1 000 pierwszych kolekcjonerów dźwiękowych rarytasów mogło bezpłatnie ściągnąć najświeższy remiks promującego „MDNA” superhitu „Give Me All Your Luvin”
o nazwie „Just Blaze Bionic Dub”. Aplikacja o tej wyjątkowej zawartości znalazła się pod adresem www.facebook.pl/TheNightIsInYourHands

Kod na dołączonej do zestawu karcie VIP  dawał oczywiście szansę bezpłatnego wstępu na koncert Madonny oraz Before Party. By wygrać wejściówkę, wystarczyło podać kod, wejść do aplikacji i jak najciekawiej odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Jeszcze w trakcie Before Party, które trwało do godziny 21, publiczność zaczął rozgrzewać Paul Oakenfold – jeden z najbardziej znanych na świecie DJ-ów, który tworzył remiksy dla Madonny oraz takich gwiazd jak Björk, The Cure, Massive Attack czy Justin Timberlake. Po jego występie rozpoczęło się jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń muzycznych roku. Madonna jak zawsze dała z siebie wszystko i zachwyciła publiczność brawurowymi wykonaniami swoich przebojów. Artystka zaprezentowała przeboje ze swojej najnowszej płyty, a spektakularny występ docenili wszyscy fani.

 

Etapy współpracy Madonny z marką Smirnoff

Marka wódki nr 1 na świecie połączyła siły ze światową wokalistką numer 1 już w drugiej połowie 2011r., kiedy to Madonna dołączyła do drugiej edycji Smirnoff Nightlife Exchange Project – globalnej akcji wymiany pomysłów na życie nocne. Wraz ze swoimi choreografami w listopadzie ubiegłego roku wybrała 23-letniego geniusza street dance’u z Memphis Lil Bucka, który zwyciężając w konkursie tanecznym w ramach projektu, pokonał setki rywali z 25 krajów i dzięki marce Smirnoff otrzymał jedyną w swoim rodzaju możliwość dołączenia do tanecznej ekipy, która towarzyszyć będzie Madonnie na scenie w trakcie „MDNA Tour”.

Zdjęcia z imprezy możecie zobaczyć na profili Gadulka na Facebooku

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.