, ,  

WEEKEND ZATAŃCZY Z WIŚNIEWSKIM

W sieci pojawiła się piosenka promująca trzecią edycję charytatywnej akcji inicjowanej przez Krzysztofa Gorzkiewicza „Pomaganie jest trendy”.

W utworze śpiewają m.in. Michał Wiśniewski i Radek Liszewski z grupy Weekend.Nadto usłyszeć możemy w niej Sarę Chmiel (Łzy), Patty, GrooveBusterz, Jane, Sylvię oraz oczywiście organizatora projektu Gorzkiego.Singiel zapowiadający teledysk, który ukaże się wkrótce można odsłuchać na niniejszej stronie:

 

Pierwsza edycja z 2010 roku miała na celu pomoc dla osób chorych na białaczkę i inne nowotwory. Zaproszenie Gorzkiego przyjęli wówczas, m.in. Krzysztof Ibisz, Paula, Agnieszka Włodarczyk, Aleksandra Szwed, Piotr Świerczewski, Alicja Węgorzewska i Magda Femme. W kolejnych udział wzięli m.in.: Krzysztof Cugowski, Krzysztof Antkowiak, Michał Milowicz, Artur Chamski, Alicja Węgorzewska, czy amerykańskie gwiazdy, takie jak Truth Hurts, Mopreme Shakur (brat 2Pac’a) oraz Eric Bobo z legendarnej formacji Cypress Hill.

W tym roku artyści promują fundację Nowa Nadzieja, zajmującą się leczeniem dzieci autystycznych. Specjalnie na ten cel powstał nawet portal www.kupujipomagaj.pl, w którym użytkownicy sprzedając swoje produkty lub kupując pomagają zbierać fundacji pieniądze na budowę ośrodka diagnostycznego, niezbędnego do wykrywania i leczenia autyzmu u dzieci w całej Polsce. Dzięki tym akcją organizatorzy postanowili również na podstawie zaangażowania w projekt mieszkańców, wybrać miasto, w którym 31 sierpnia odbędzie się w tym roku festiwal finałowy Pomaganie jest trendy z udziałem wszystkich gwiazd wspierających projekt w Polsce oraz planowane są tam również występy gwiazdy zza oceanu oraz europejskiego artysty Matt Pokora’y. Już dziś akcję promują światowej sławy raperzy, m.in. legendarny Kurtis Blow:

 

Do akcji w tym roku przyłączyło się kilkanaście lokalnych stacji radiowych i telewizyjnych, które będą propagować tematykę autyzmu w swoim regionie. Będą oni zachęcać mieszkańców do włączenia się w akcję fundacji podczas światowego dnia autyzmu w Polsce, która polegać będzie na okryciu niebieską (kolor autyzmu) płachtą symbolicznego dla miasta obiektu (np. pomnik, ratusz …) oraz wyłączenie w domach świateł i wystawienie na okien niebieskich zniczy. W dniu tym stacje poświęcą ramówkę na rzecz rozmów o autyźmie i quizach z nagrodami dotyczących wiedzy o tym schorzeniu.

Tak gwiazdy 2 lutego inaugurowały tegoroczną edycję:

a tak wyglądał teledysk w ubiegłym roku:

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

Comments are closed.