The Voice of Poland- odcinek V

Dzikie karty i przesłuchania na Śląsku. Jury ciągle w tych samych ubraniach.

Jako pierwsza wystąpiła Edyta Strzycka, która wykonała „Tell me ’bout it” Joss Stone. Guziki wcisnęły Ania Dąbrowska i Kayah w ostatniej chwili.

Ula Kunicka zaśpiewała utwór Adele. Głos dziewczyny nie spodobał się jurorom.

Nie można tak mówić, trzeba powiedzieć, że byłam beznadziejna – zdenerwowała się uczestniczka.

Anna Galstyan jest Armenką, wykonała „New York” Alicii Keys. Nergal wcisnął guzik – Wahałem się, a miałem wrażenie, że, kurde, ty flirtowałaś głosem– powiedział.

Michalina Malinowska. Piasek wcisnął guzik w ostatniej chwili jako jedyny.

Ja cię nie wybrałam, bo szukam obecnie faceta – powiedziała Kayah. – Z pięknymi głosami jest jak z pięknymi kobietami. Bardzo często nie mają nic fajnego do powiedzenia. Ty jesteś po drugiej stronie – powiedział Nergal.

Robert Najworsz zaśpiewał „Easy.

Jak to spieprzysz, to cię zabiję – powiedział Nergal. Nie spieprzyłeś tego numeru, kurde, to było fajne – dodał. I pochwalił barwę. – Zajebista barwa – powiedział . Nikt się nie odwrócił.

Michał Haratym zaśpiewał tak, że nikt się nie odwrócił.

Kasia Jaźnicka, miała szczęście bo w ostatniej chwili guzik nacisnęła Ania Dąbrowska.

Troszkę się pogubiłaś, ale zdałam sobie sprawę, że nie chodzi o śpiewanie. Przekazałaś jakieś emocje – powiedziała.

Dzikie karty – bitwa o ostatnie miejsca w drużynach trenerów.

Do głosu najpierw doszli słuchacze Radia ZET. Z wybranych osób, jury wybrało ostatecznie szczęśliwców. Jako pierwszy zaśpiewał Maciek Muszyński, który od razu zebrał głosy jury. Maciek wybrał jako trenera Kayah.

Patrycja Kawęcka, która zaśpiewała Paparazzi Lady GaGi. Tylko Ania Dąbrowska wcisnęła guzik.

Zbigniew i Cezary niestety nie wykorzystali szansy, nikt nie wcisnął guzika.

Kris Kubiś – po dość długim namyśle guzik wcisnął Piasek. Zaraz po nim Nergal.

Bardzo fajna, ciepła barwa. Ja takiej w drużynie nie mam na przykład – mówił po chwili. – Doskonale pamiętam twój głos i występ – powiedział Piasek, do którego trafił Kris.

Aleksandra Kasprzyk– Nergal jako pierwszy nacisnął guzik. Ja cię oczywiście pamiętam, bo tego repertuaru w tym programie było bardzo mało. Twojego wykonania nie sposób zapomnieć – stwierdził.

I na koniec Maja i Aleksandra. Ola zwyciężyła i dołączyła do Nergala. Wszystkie drużyny są w komplecie.

 

 

 

 

 

 

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.