,  

Shakira i Seat nawiązują współpracę

 SEAT i Shakira rozpoczynają współprace od reklamy telewizyjnej zrealizowanej w technice animacji cyfrowej.


Już wkrótce można będzie zobaczyć pierwszy efekt nowej wspólnej przygody SEAT-a i międzynarodowej gwiazdy muzyki pop Shakiry. Będzie to spot reklamowy zrealizowany w technice animacji cyfrowej, z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii w branży motoryzacyjnej oraz z udziałem Shakiry jako gwiazdy. Reklama, do której zdjęcia zakończono w grudniu ubiegłego roku w Madrycie, znajduje się obecnie w fazie postprodukcji w studio w Londynie. W telewizji spot będzie emitowany od marca. To pierwszy etap współpracy z SEAT-em jako sponsorem tegorocznego europejskiego tournee artystki.

Spot przedstawia fantastyczną podróż przez „Krainę czarów SEAT-a i Shakiry” – animowany, fantastyczny i magiczny świat, w którym wszystko co dobre w życiu błyszczy w świetle samochodowych reflektorów. Głównymi bohaterami spotu reklamowego – oprócz samej Shakiry – są samochody SEAT Ibiza i Leon Good Stuff Edition.

Widzowie usłyszą solidną dawkę głosu i rytmu Shakiry oraz zobaczą pojazdy hiszpańskiej marki. Akcja spotu rozgrywa się w świecie wykreowanym specjalnie na tę okazję – złożonym z tematycznych krain (powietrze, niebo, woda i głębia oceanu), pełnym magicznych, kolorowych i fantastycznych postaci, takich jak syreny i gigantyczne ośmiornice.



Jako
podkład muzyczny wybrano utwór Good Stuff
z nowego albumu Shakiry She Wolf. Prezentowany w trakcie spotu tytuł
piosenki będzie znakiem rozpoznawczym wszystkich wspólnych działań SEAT-a i
Shakiry podejmowanych w ramach kampanii.


Za opracowanie strony kreatywnej oraz realizację spotu,
do którego zdjęcia trwały przez dwa dni robocze odpowiadają wspólnie Dział
Komunikacji Marketingowej firmy SEAT oraz agencja reklamowa Atletico
International. Trwającą dwa miesiące postprodukcją zajęło się renomowane
londyńskie studio Superfad.



Ekipa
zdjęciowa z podziwem opisywała Shakirę jako osobę, która „z entuzjazmem
okazywała zainteresowanie każdemu szczegółowi procesu realizacji i aktywnie w
nim uczestniczyła".



Nie
jest to pierwsze wspólne tournee SEAT-a i Shakiry. W 2007 roku firma
sponsorowała europejskie tourne koncertowe piosenkarki „Oral Fixation"
promujące jej album pod tym samym tytułem. Wtedy koncerty odbyły się między
innymi w Oslo, Pradze, Londynie, Paryżu, Sztokholmie i Berlinie. Dzięki
skutecznie przeprowadzonej kampanii charytatywnej zebrano także ponad
100 000 euro na założoną przez kolumbijską piosenkarkę fundację Pies
Descalzos („Bose stopy").


Kliknij
tutaj, aby obejrzeć spot
TUTAJ




VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.