,  

Rysiek z Klanu w Mafii dla Psa

zebraliśmy ponad 60000 złotych, 1300000 obejrzeń na YT – Dziękujemy

Mafia dla psa® z „Ryśkiem z Klanu” podbija polski Internet.

W trzy dni ponad milion trzysta obejrzeń na YouTube, 60000 złotych zebranych na Fundację „Przytul psa” – jednak chcemy pomagać?

 

W poniedziałek rozpoczęła się akcja „Mafia dla psa®” – na YouTube pojawił się film z Piotrem Cyrwusem, pamiętnym „Ryśkiem z Klanu” w roli mafioso, który w dobitnych słowach opowiada, jak należy traktować psy. W ciągu zaledwie trzech dni film zyskał ponad milion trzysta obejrzeń na YouTube. Równolegle, na serwise Siepomaga.pl zbierane są środki na Fundację Przytul Psa. Dzięki pomocy internautów, w przeciągu zaledwie trzech dni zebrano 60 000 złotych – a zbiórka trwa nadal!

 

Wygląda na to, że kampanie społeczne nie muszą być, cytując bohatera kampanii, „niezłym g…”. Dzięki niezwykłemu zaangażowaniu mediów i internautów, film zebrał dużą publiczność, a sama zbiórka cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

 

Zbiórka funduszy na Fundację Przytul Psa trwać będzie do końca roku. Reżyser i scenarzysta filmu, Kazimierz Zbąski, nie ukrywa zaskoczenia:

„Mieliśmy ogromną nadzieję, że film będzie się cieszył popularnością, a akcja na portalu Siepomaga.pl przyniesie założone efekty, czyli zebranie 50 000 złotych. To, co wydarzyło się w ostatnich dniach, przerosło nasze oczekiwania. Wielkie podziękowania należą się mediom, darczyńcom, ale także wszystkim osobom, które udostępniały film, przyczyniając się do propagowania akcji.”

 

Internauci wciąż wpłacają pieniądze na fundację, pomimo uzyskania już zakładanej kwoty – 50 000 złotych. Twórcy filmu zapowiadają jednak, że zbiórka pieniędzy nie ograniczy się do kwoty wciąż zbieranej na Siepomaga.pl.

 

Dalsze losy Mafii dla Psa prześledzić można na FanPage’u akcji:

https://www.facebook.com/mafiadlapsa

 

W filmie wystąpili: Piotr Cyrwus, Michał Czernecki, Marcin Sztabiński, Michał Piela oraz Piotr Bujnowski.

 

Partnerzy akcji to: Dom Produkcyjny Timecode, Nowy Teatr, Play, Siepomaga, Mediafun, Panavision, Luksfilm, Yakumama, Dorsz, Ucho Studio, OneLine. Spot został przygotowany charytatywnie.

 

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

Comments are closed.