, , ,  

Rozwód chwytem marketingowym?

Specjalista od budowy wizerunku, Piotr Tymochowicz, twierdzi,że rozwód Dody i Radka Majdana to tylko wymyślny chwyt marketingowy, mający na celu promocję najnowszej płyty piosenkarki.

"Hipokryzja od zawsze jest częścią świata, w którym żyją gwiazdy." – mówi Tymochowicz na łamach "Twojego Imperium". – "Sama księżna Diana, którą media wykreowały na ofiarę paparazzich, wielokrotnie zachęcała fotoreporterów do robienia jej zdjęć i wręcz wpadała w depresję, jeśli przez trzy dni nie było o niej wzmianki w prasie. Byłbym więc zdziwiony, gdyby Doda nie wykorzystała swojego rozwodu do promocji. Oczywiście, zawsze będzie mówiła, że jej życie prywatne to sfera zamknięta dla mediów i nie zamierza wykorzystywać jej dla sławy. Ale za kulisami będzie robiła odwrotnie. Z doświadczenia wiem, że znani ludzie, którzy wykorzystują prywatność do promowania siebie, zyskują na tym więcej, niż tracą. Głównie finansowo."

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

1 osoba skomentowała artykuł: Rozwód chwytem marketingowym?

You must be logged in to post a comment.