Richardson powinna się zabrać za robotę!

 Póki co Monika Richardson , prezenterka TVP bryluje tylko po salonach a jej program jest klapą.


Monika Richardson już raz wypadła z TVP. Po jakimś czasie dostała swoją drugą szansę, jednak ona najwyraźniej znowu chce się znaleźć na zielonej trawce. Prezenterka  w ciągu 40 dni była 6 razy na salonach, od premier filmowych i teatralnych po otwarcie nowego butiku znanej zachodniej firmy w jednym z centrów handlowych.
Czyli lans, lans i jeszcze raz lans. A jej program Wstęp wolny coraz gorszy w oglądalności.

Richardson chyba myśli, że jej osoba powinna już przyciągać widzów, nie potrzebne więc jej są wysiłki.

Sukces i popularność nie są dane nikomu na zawsze, trzeba mocno pracować, aby uatrakcyjniać swój program, aby utrzymać go na antenie
– przestrzega prof. Maciej Mrozowski , medioznawca z Uniwersytetu Warszawskiego. – W jej przypadku nie można tego porównywać, ale takie gwiazdy jak Jay Leno  czy Oprah Winfrey  są od wielu lat na antenie, a cały czas prezentują wysoki poziom i z sezonu na sezon uatrakcyjniają swój show.

Jak widać nie wystarczy biegać po salonach z miejsca na miejsce i przygotować angielskie śniadanie z mężem  w TVN by przyciągnąć widzów przed TV.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.