PIERWSZY MIĘDZYNARODOWY PROFESJONALNY KONKURS MODELEK I MODELI JUŻ W POLSCE!

Już 8 września rusza polska odsłona międzynarodowego konkursu pod nazwą LG FashionTV Model Search, podczas którego organizatorzy będą poszukiwać nowych gwiazd modelingu. Castingi będą odbywać się w kilkunastu miastach w całej Polsce, w najbardziej modnych galeriach handlowych. Dziewczęta
i chłopcy będą mieli szansę wygrać przepustkę do światowej kariery: udział w paryskim Fashion Week, kontrakt z agencją Orange Models, udział w kampanii promocyjnej marki LG, profesjonalną sesję na łamach magazynu Viva! Moda oraz promocję na antenie telewizji FashionTV.

 

Stacja telewizyjna FashionTV powstała w 1997 roku. Od tego czasu emituje programy lifestylowe oraz przygotowuje dla swoich widzów relacje z najciekawszych wydarzeń modowych, odbywających się na całym świecie. Stacja stała się bardzo szybko najważniejszym kanałem telewizyjnym poświęconym modzie, niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie „fashion&design” oraz organizatorem prestiżowych wydarzeń modowych. W 2003 r. FashionTV rozpoczęła produkcję cyklu profesjonalnego konkursu modelek. Pierwsza edycja FashionTV Model Awards odbyła się w Monaco, a od tego czasu finały miały miejsce w: Paryżu w 2004r., Grecji w 2005 r., Cannes w 2006 r., Londynie w 2007 r., Cape Town w 2008 r., Sydney w 2009 r., Macau w 2010r. oraz na Cyprze w 2011r. Tym razem konkurs FashionTV Model Search odbędzie się w Polsce. Sponsorem tytularnym konkursu jest marka LG .

 

LG Electronics, lider w produkcji urządzeń elektronicznych, w swoich projektach zawsze łączy innowacyjną technologię z unikalnym designem. Przedsięwzięcie przygotowywane wspólnie z Fashion TV to kolejna, po zrealizowanym we współpracy z Gosią Baczyńską pokazie „Wielkie Pranie z LG” inicjatywa firmy, która pokazuje poszanowanie dla piękna i stylu. Kolejnym dowodem na zamiłowanie firmy do branży fashion jest jej wieloletnia  współpraca z domem mody Prada – niezwykły przykład owocnej współpracy między producentem telefonów, a marką ze świata mody.

„Współpraca z Fashion TV jest kluczowa dla wizerunku LG Electronics, jako firmy wyznaczającej trendy
w projektowaniu urządzeń elektronicznych. Smartfon, telewizor czy pralka mają za zadanie nie tylko spełniać funkcje użytkowe, ale również cechować się stylowym designem, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających konsumentów.”
– powiedziała Dominika Horczewska, Category Manager LG Electronics Polska.

„LG FashionTV Model Search to unikalna na lokalnym rynku koncepcja, która połączy świat nowoczesnych technologii i mody. Materiały filmowe, które powstaną podczas konkursu, będą tworzone w technologii 3D specjalnie na potrzeby naszej stacji”  – dodała Anna Neneman, prezes FashionTV Polska

Po raz pierwszy w historii konkursu, FashionTV wspólnie z LG Electronics poszukują zarówno utalentowanych dziewcząt, jak i chłopców, mających szansę na karierę w modelingu. Do udziału w preeliminacjach mogą zgłaszać się dziewczęta w wieku od 14 do 25 roku życia i chłopcy w wieku od 17 do 25 roku życia.  Zapisy będą odbywać się za pomocą aplikacji dostępnej na stronie www.facebook.com/fashiontvpolska oraz na  fan page’ach partnerów wydarzenia.

Magazyn Viva! opublikuje na łamach swojego pisma specjalny kod pozwalający na rejestrację uczestników konkursu na casting w pierwszej kolejności. Pierwszeństwo do udziału w castingach mają również użytkownicy aplikacji konkursowej dostępnej na fanpage’u marki LG Electronics, pod adresem www.facebook.com/zycbardziej

Zarejestrowani w ten sposób uczestnicy zostaną zaproszeni na casting do lokalnej edycji konkursu. Castingi odbywają się zawsze w sobotę, w godzinach 10:00 – 14:00 i są organizowane w prestiżowych galeriach handlowych na terenie całego kraju (szczegóły – załącznik nr 1).

Castingi oraz finały edycji lokalnych będą również dużą atrakcją dla klientów Galerii Handlowych, w których zaplanowano poszczególne wydarzenia. Odwiedzający strefę LG Fashion TV Model Search będą mieli okazję zobaczyć pracę modowych ekspertów z ekipy FashionTV, starania początkujących modelek i modeli i ich pierwsze kroki w świecie modelingu „od kuchni”. Wszystkie przygotowania do wieczornych pokazów: czesanie, prace makijażystów, stylizacje oraz nauka chodzenia odbędą się na oczach publiczności. Dodatkowo organizatorzy przygotowali liczne animacje oraz konkursy z nagrodami dla publiczności.

 

W trakcie każdego castingu zostanie wyłoniona grupa od 15 do 20 osób, które wezmą udział w popołudniowym finale edycji lokalnej. Ogólnopolski finał konkursu LG FashionTV Model Search  odbędzie się 31 stycznia 2013 r. w Warszawie.

Zwycięzcy LG FashionTV Model Search zdobędą kontrakt z agencją Orange Models, wezmą udział w kampanii promocyjnej marki LG, wyjadą do Paryża, gdzie zaprezentują się na wybiegach w trakcie pokazów Paris Fashion Week, wezmą udział w prestiżowej sesji zdjęciowej dla magazynu Viva! Moda, oraz otrzymają wiele dodatkowych nagród.

Wszystkie informacje na temat warunków udziału w konkursie oraz lokalizacjach  castingów i lokalnych edycji konkursu można znaleźć na stronie www.lgfashiontvmodelsearch.pl oraz w specjalnej aplikacji zamieszczonej na stronie www.facebook.com/fashiontvpolska oraz www.facebook.com/zycbardziej.

Relacje z konkursu LG FashionTV Model Search będzie można obejrzeć na paneuropejskim kanale FashionTV. Konkurs jest też wspierany przez polskich patronów medialnych: magazyny Viva! ora Viva! Moda, Gazetę Wyborczą, Radio Eska, portal Wirtualna Polska, oraz serwisy Alemodelki.pl, Kobieta.wp.pl, Kimono.pl Galeriehandlowe.pl i wiele innych.

 

Organizatorzy:

FashionTV jest pierwszą telewizją tematyczną o zasięgu globalnym, w całości poświęconą modzie. Stanowi najbogatsze i najbardziej kompetentne źródło informacji o najnowszych trendach, urodzie i stylu życia. To ekskluzywna marka na rynku telewizyjnym. W oryginalnej stylistyce przekazu łączy modę i nowoczesną muzykę. Obecnie stacja jest odbierana w 400 milionach gospodarstw domowych, w ponad 200 krajach, na sześciu kontynentach. FashionTV można oglądać także w najlepszych hotelach, klubach, salonach piękności i sklepach – łącznie w ponad 7 milionach miejsc publicznych. Silny wizerunek oraz wyjątkowa świadomość́ marki Fashion TV nadały jej oryginalny, kosmopolityczny i nowoczesny charakter, oraz stały się podstawą do stworzenia oraz sukcesu własnej linii odzieży i dodatków I LOVE FASHION oraz produktów F-Beverages. Więcej informacji pod adresem www.ftv.com

 

LG Electronics Inc. jest jednym z głównych światowych producentów oferujących nowatorskie technologie w dziedzinie elektroniki użytkowej, sprzętu AGD oraz urządzeń mobilnych. Firma zatrudnia ponad 93 tys. osób, a liczba jej oddziałów na całym świecie przekracza 120. W 2010 r. obroty firmy osiągnęły 48,2 mld USD. Działalność LG obejmuje cztery podstawowe działy: Home Entertainment – elektronikę użytkową, Mobile Communications – rozwiązania mobilne, Home Appliance – sprzęt AGD oraz Air Conditioning & Energy Solutions – klimatyzację i energetykę. LG jest jednym z największych na świecie producentów płaskich telewizorów, urządzeń mobilnych, klimatyzatorów, pralek i lodówek. Firma podpisała również długoterminową umowę, na mocy której stała się Globalnym Partnerem i Partnerem Technologicznym Formuły 1™. W ramach tej umowy LG nabyło wyłączne tytuły i prawa marketingowe jako oficjalny dostawca urządzeń elektronicznych, telefonów komórkowych i urządzeń do przetwarzania danych. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.lg.com oraz www.lge.pl

 

Agencja Orange Models reprezentuje około 50 modelek i modeli, a wśród nich także kilka rodzimych gwiazd.  Doświadczenie pracowników agencji pozwoliło na współtworzenie wizerunku takich osobowości jak Joanna Horodyńska, Małgorzata Teodorska, Marysia Góralczyk, Bianka Banikowska czy Olivier Janiak. Modelki i modele pracujący dla Orange Models biorą udział w sesjach zdjęciowych dla najlepszych polskich magazynów mody.

 

Eliminacje do konkursu odbędą się między innymi w 7 Centrach Handlowych zarządzanych przez Segece: Kraków Plaza, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Ruda Śląska Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Sadyba Best Mall.  Już 8 września odbędzie się casting w Sadyba Best Mall. Centrum położone w pełnej zieleni, prestiżowej, warszawskiej dzielnicy Sadyba. Pozytywnie wyróżnia się ona na tle innych warszawskich galerii handlowych, cieszy się bogatą i atrakcyjną ofertą handlową, ciekawym wystrojem i aranżacją. Duże grono jej wiernych klientów bardzo ceni sobie kameralną, ciepłą i przyjazną atmosferę. Sprawia ona, że jej goście czują się tu wyjątkowo swobodnie.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

Comments are closed.