Media na rzecz WOŚ

JEDEN DZIEŃ W NEWSROOMIE ZETKI NAJDROŻSZĄ AUKCJĄ WYSTAWIONĄ PRZEZ MEDIA NA RZECZ WOŚP  

Polskie media nie tylko szeroko relacjonowały przebieg 22. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, ale też wsparły fundację Jurka Owsiaka organizując unikatowe aukcje. W tym roku można było licytować m.in. współprowadzenie poranka „Dzień Dobry Bardzo” w Radiu ZET, współprowadzenie „Muzycznej Jedynki”, możliwość odczytania serwisu informacyjnego w Tok FM, weekendowy wyjazd z zespołem „Lata z radiem” podczas tegorocznej trasy, jeden dzień pracy w newsroomie Zetki, dzień z Michałem Polem, redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”, czy trzydniowy kurs paparazzi w redakcji Super Expressu. Wielu znanych dziennikarzy na aukcje WOŚP przekazało też swoje rzeczy osobiste. Wśród nich znalazły się m.in. kapelusz Moniki Olejnik, koszulka Rafała Bryndala z meczu „TVN kontra politycy” czy ręcznie malowana koszulka z wizerunkiem Kuby Wojewódzkiego, którą wystawiła Agnieszka Szulim.

Rekordową kwotę uzyskano za jeden dzień pracy w newsroomie Zetki. Za taką możliwość zwycięzca licytacji zapłaci 15 100 zł. Łącznie z aukcji wystawianych przez różne polskie media udało się zebrać kilkadziesiąt tysięcy złotych. Większość z „medialnych” licytacji już się zakończyła.

Pieniądze zebrane przez WOŚP podczas 22. Finału WOŚP zostaną przeznaczone na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej i godnej opieki medycznej seniorów.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

Comments are closed.