Maryla Rodowicz jest silną marka na polskim rynku

Michał Pieściuk / newspix.pl

19 miejsce pośród słodkości, mediami, past do zębów i kawą.

Maryla Rodowicz to na pewno Diva i nie ma tu wątpliwości. Okazuje się, że piosenkarka zajęła 19 miejsce w rankingu najsilniejszych marek w Polsce.

– Rzetelność, dbanie o jakość, inwestowanie w siebie – to wszystko jest konieczne, jeśli chcemy wypracować sobie markę i zyskać sympatyków – tłumaczyła swoje osiągnięcie pani Maryla.

Mimo, że Ptasie mleczko było lepsze od Rodowicz,ta i tak uważa, że osiągnęła sukces.

Czytaj też: Tamara Arciuch w „M jak miłość”!

źródło: Faktpl

kapif

kapif

Michał Pieściuk / newspix.pl

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.