, ,  

MALEŃCZUK, RUTKOWSKI I WOJCIECHOWSKA W RADIU ZET(video)

1 kwietnia startuje nowa dwuetapowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia ZET. Towarzyszą jej zmiany w ramówce. Od 11 kwietnia swoje autorskie programy na antenie będą mieli Maciej Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska. Gwiazdy zawalczą o głosy słuchaczy.

Radio ZET kontynuuje realizację strategii marki przyjętej we wrześniu 2010 roku. Wiosenna kampania podkreśla cechy, którymi stacja wyróżnia się na tle konkurencji. Do nich należą przede wszystkim różnorodność tematyczna, inteligencja, dystans do siebie i poczucie humoru. Ich uosobieniem są gwiazdy, które występują w kampanii – Maciek Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska.

„Wiosenna kampania reklamowa Radia ZET to kolejny etap działań zmierzających do zmiany pozycjonowania stacji. Konsekwentnie realizujemy założenia, które przyjęliśmy pod koniec zeszłego roku. Tym razem nie tylko komunikujemy cechy wyróżniające markę, ale również oddajemy decyzje programowe w ręce słuchaczy i zachęcamy do wspólnej zabawy.” – mówi Agnieszka Radawiec, Dyrektor Promocji Radia ZET.

Po raz pierwszy w historii Radia ZET słuchacze będą mieli bezpośredni wpływ na kształt ramówki. We wstępnym etapie kampanii gwiazdy zapowiedzą swoje autorskie programy. Będzie można ich słuchać od 11 kwietnia. W tym momencie kampania przejdzie w swoją drugą fazę. Każdy będzie mógł decydować, czyj program powinien na dłużej utrzymać się na antenie Radia ZET. Głosowanie odbędzie się za pomocą specjalnej podstrony na www.radiozet.pl. Głosowanie potrwa do 8 maja. Zwycięski program zagości na antenie do końca wiosennej ramówki.

Od 11 kwietnia Maciek Maleńczuk, znany muzyk i wokalista, poprowadzi „Mikrofon Maleńczuka”, w którym opowie o muzyce swojego życia. Rafał Rutkowski, aktor i ekspert od poczucia humoru, doradzi „Jak zostać królem dowcipu”. Z kolei Martyna Wojciechowska – podróżniczka, dziennikarka i pisarka – poprowadzi szkołę przetrwania, czyli audycję „Martyna Extremalna”. Nowych programów będzie można słuchać codziennie od poniedziałku do piątku o różnych porach dnia. Zakończenie cyklu przewidziane jest na 8 maja.

Spoty reklamowe, które towarzyszą kampanii, będą emitowane w telewizjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat, w stacjach pakietu TVN oraz w większości stacji tematycznych. Wraz z kampanią telewizyjną rusza kampania prasowa i internetowa. Reklamy ukażą się m.in. w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Newsweeku, Polityce, Gali i Vivie, a także na Onecie i Wirtualnej Polsce.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest Agencja Brasil. Spoty reżyserował Maciej Kowalczuk Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia Group.

Zobaczcie spot programu

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.