, ,  

Kolejne piosenki projektu „Poland …Why Not?” gotowe!

27 lipca, Rob Hoffman – jeden z najbardziej znanych i cenionych producentów świata – zakończył swój pobyt w Warszawie, a jednocześnie prace w warszawskim studio Buffo w ramach projektu „Poland… Why Not?”. Efektem kilkudniowej wizyty Roba w stolicy są kolejne piosenki na płytę „Poland… Why Not?”, której premiera już jesienią.

Rob Hoffman to niekwestionowana gwiazda wśród producentów muzycznych na świecie. To właśnie między innymi Hoffman odpowiada za brzmienie legendarnego albumu Michaela Jacksona „HIStory”. Współpracował także z Philem Collinsem, Christiną Aguilerą, Joe Cockerem, czy Janet Jackson.

Powodem wizyty Roba w Polsce były prace nad albumem projektu „Poland …Why Not?” do którego Rob jest producentem aż 11 utworów.

W trakcie sesji nagraniowych w warszawskim studio Buffo, Hoffman współpracował m.in. z Patricią Kazadi, Marcinem Czyżewskim, Sławkiem Uniatowskim i Julią Bogdańską, niezwykle utalentowaną dwunastolatką, która jako ostatnia dołączyła do projektu. Podczas prac w studio powstały następujące utwory na płytę „Poland… Why Not?”: „Hallelujah” Leonarda Cohena i „Good Girl” (autorzy: Skylar Grey/Rob Hoffman/Heather Holley) w wykonaniu Julii Bogdańskiej, „Take the Night” (Matt Noble/Keith Brown/Piotr Cugowski) w wykonaniu Marcina Czyżewskiego, oraz „Hold me now” (Brian Allan) w wykonaniu Patricii Kazadi. 

Premiera albumu „Poland …Why Not?” przewidziana jest na wrzesień.

„Poland… Why Not?” to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie Poland…Why Not pracowali między innymi Jim Beanz czy  właśnie Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.

Sponsorem głównym jest producent ekskluzywnej bielizny damskiej, firma ESOTIQ. Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, plejada.pl, Radio Zet, AMS, IMS i ArtLed.

 

Szczegóły dotyczące projektu oraz konkursu na:

www.polandwhynot.com

www.esotiq.com

 

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.