Karolina Malinowska i Olivier Janiak w obiektywie Szymona Brodziaka w kampanii reklamowej FashionDays.pl

24 grudnia rusza telewizyjna kampania reklamowa klubu zakupowego FashionDays.pl. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki w Polsce. Współtwórcą spotu reklamowego oraz autorem sesji zdjęciowej z udziałem ambasadorów marki – Karoliny Malinowskiej i Oliviera Janiaka – jest Szymon Brodziak.

 

Firma Fashion Days, międzynarodowy klub zakupowy, lider na rynkach CEE, to nowa jakość sprzedaży internetowej w segmencie fashion w Polsce. Ponad 1000 nowych produktów światowych, cenionych marek każdego dnia, atrakcyjne ceny – rabaty sięgające 80%,  wysokiej jakości zdjęcia oraz obsługa klienta 24/7.

Oprócz znanych marek takich jak Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Diesel czy Pepe Jeans w ofercie FashionDays.pl znajdują się także brandy cenione na świecie, a dotychczas nieznane lub trudno dostępne w Polsce (Dsquared2, Chinese Laundry, Steve Madden itp.). Na platformie pojawia się  średnio 8 kampanii sprzedażowych dziennie (kampania to oferta produktów konkretnej marki, obowiązująca przez określoną liczbę dni i z określoną w procentach obniżką cen). Dzięki międzynarodowemu zasięgowi kampanie uruchamiane są jednocześnie we wszystkich krajach, w których działa Fashion Days.

Poza szeroką ofertą ściśle wyselekcjonowanych marek i starannym doborem asortymentu, Fashion Days stawia też na komfort i wygodę zakupów zapewniając m.in. przyjazną platformę sprzedażową oraz 24-godzinną obsługę klienta przez 7 dni w tygodniu.

FashionDays.pl to wywodzący się ze Szwajcarii, największy, europejski klub zakupowy będący częścią Grupy Allegro. Funkcjonuje w Czechach, Słowacji, Słowenii,

Zdjęcia z sesji dostępne są TUTAJ

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 9.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)
Karolina Malinowska i Olivier Janiak w obiektywie Szymona Brodziaka w kampanii reklamowej FashionDays.pl, 9.0 out of 10 based on 2 ratings

Comments are closed.