, ,  

Ile kosztuje odchudzenie się wg Kasi Cichopek?

 Kasia Cichopek powie Wam ile kosztuje zrzucenie jednego kilograma tłuszczu.


We wczorajszym Dzień Dobry TVN, gościem była Kasia Cichopek i osobisty trener gwiazd, który doprowadza niepokorne panie do wymarzonej sylwetki.

Kasia Cichopek bardzo szybko schudła po urodzeniu dziecka. Mało tego, jest jeszcze szczuplejsza niż zanim zaszła w ciąże. Pyza mówiła, że nawet w ciąży chodziła na siłownię a nawet pływała w basenie. W czasie ciąży przytyła tylko 10 a może aż 10 kilo a po urodzeniu Adasia zgubiła dużo więcej.

Aktorka cały czas ćwiczy pod okiem trenera i nie są to wielogodzinne ćwiczenia . wiczy codziennie zaledwie 15 minut. Ale żeby tyle schudnąć trzeba być wytrwałym i chcieć.

Na swojej stronie internetowej Kasia napisała ile i jak ćwiczyć, może to zaoszczędzi kilku tysięcy na schudnięcie do formy po urodzeniu dziecka. Bo jak zasugerował prowadzący wczorajszy program DDTVN zgubienie każdego kilograma  tłuszczu kosztuje gwiazdy 1000 zł.

"Przygotuj matę do ćwiczeń lub koc. Rozłóż na podłodze.

Zaczynamy! Przewidziany czas ćwiczeń, to 15 min.

 

  1. Pompki kobiece: połóż się na macie, na brzuchu. Zgięte ręce połóż
    przy klatce piersiowej, pamiętaj aby były blisko. Nogi zegnij i
    skrzyżuj na wysokości łydek, unieś do góry. Podnieś tułów do góry
    przenosząc ciężar ciała na pięty (wypchnij się na rękach). Powtórz 20
    razy. wiczenie modeluje i wzmacnia mięsnie ramion i klatki piersiowej.
  2. Połóż się na macie na brzuchu. Ręce zegnaj w łokciach pod kątem 90
    stopni i połóż na wysokości klatki piersiowej. Nogi wyprostuj. Podnoś
    na przemian zgiętą prawą rękę i prostą lewą nogę i na odwrót, lewą rękę
    i prawą nogę. Powtórz 20 razy (każdą rękę i nogę). wiczenie modeluje i
    wzmacnia mięśnie pośladków i kręgosłupa.
  3. Połóż się na plecach.  Zegnij nogi pod katem 90 stopni i unieś do
    góry. Ręce połóż za głową, złącz dłonie. Z zamachem rób brzuszki.
    Powtórz 20 razy. To ćwiczenie modeluje i wzmacnia górną partię mięśni
    brzucha.
  4. Połóż się na plecach, unieś zgięte nogi pod katem 90 stopni do
    góry. Ręce połóż wzdłuż tułowia. Zgięte nogi opuszczaj w dół nie
    dotykając podłogi i z powrotem unoś do góry. Powtórz 20 razy. To
    ćwiczenie modeluje i wzmacnia dolną partię mięśni brzucha.

 

Każde ćwiczenie powtórz 3 razy po 20 powtórzeń, w podanej kolejności. Nie zapomnij o piciu wody, to bardzo ważne!

Miłego ćwiczenia! K."

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.