,  

Co powinna reklamować Rutowicz?

ImageW  tygodniku Media&Marketing , specjaliści przedstawili listę gwiazd i branże, które najlepiej by zareklamowały.


A oto kilka propozycji dla gwiazd.

Jolanta Rutowicz nadawałaby się do reklamy bananów z Ekwadoru oraz sieci solariów Niezły Przypał.

Tomasz Jacyków pasowałby do reklamy botoksu lub chemii budowlanej. Wypielęgnowana postać pana Tomasza pięknie kontrastowałaby z muskularnymi postaciami budowlańców, tworząc niepowtarzalną atmosferę.

Tomasz Kammel mógłby reklamować, według specjalistów, papierosy w marketingu szeptanym. Schludny i rzeczowy. Wiarygodna twarz dla marki WC Picker.

Mariusz Pudzianowski byłby idealnym kandydatem do bycia twarzą rodzimej marki szkła artystycznego lub porcelany, a także jogurtów, po których się szybko rośnie.

Hanna Lis sprawdziłaby się zapewne reklamując kremy przeciwzmarszczkowe i biura matrymonialne.

 Piotr Rubik spokojnie mógłby wspierać samego siebie albo zespół Ich Troje, no i oczywiście farby do włosów.

Michał Piróg sprawdziłby się w reklamie sieci gejowskich pierogarni w Londynie i metroseksualnego piwa.

 Michał Koterski mógłby zostać twarzą prezerwatyw, środka na kaca i Red Bulla, ponieważ ciągle wygląda jakby go potrzebował.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 0 (from 0 votes)

You must be logged in to post a comment.